Międzynarodowi uczniowie Daisy

Aktualności

UWAGA!

Godziny otwarcia w czasie pandemii

7:30-17:30

Opinie rodziców

«»

Chcesz porozmawiać o naszej placówce przed zapisaniem dziecka? Masz pytania?

Umów się na spotkanie online - bez konieczności wizyty osobistej!

Zadzwoń: (+48) 518 730 818 lub napisz: info@mamdaisy.pl

i ustal szczegóły swojego spotkania online.

Święty Mikołaj w Daisy 2021 Dzień misia pluszowego Spacer Pokaz koników polnych Spacer Zajęcia plastyczne Czytamy książeczki Zajęcia w żłobku Halloween party 2020 Urodziny Zajęcia z logopedą Nasz żłobek Daisy Grzegórzecka 102/9

Żłobek niepubliczny Międzynarodowa Akademia Malucha Daisy jest placówką wpisaną do rejestru żłobków i klubów dziecięcych Miasta Krakowa pod numerem 7330.2.36.2019 jest lokalizowana niedaleko Ronda Grzegórzeckiego czyli w ścisłym centrum miasta. Zajmujemy się nie tylko opieką i wczesną edukacją dzieci z naszego kraju ale także dzieci innych narodowości mieszkających w Krakowie i okolicach. Pośród dzieci zagranicznych uczęszczających do naszej Akademii są dzieci z takich krajów jak Korea, Rosja, Turcja.

Nasz żłobek opiekuje się dziećmi od 1 roku do 3 lat, zapewnia im wczesną edukację w wesołej, szczęśliwej, spokojnej i rodzinnej atmosferze. Naszym celem jest, aby dzieciaki bawiąc się, miały okazję poznania i przyjaźnienia się z dziećmi z innych kultur, co da im możliwość spojrzenia na świat z innej perspektywy.

W naszej Akademii oferujemy najwyższe standardy opieki opierające się na miłości i uwadze, którą darzymy dzieci. Naszymi priorytetami jest higiena,bezpieczeństwo oraz rozwój społeczny dzieci, a także najlepsza edukacja maluszków połączona z językiem angielskim przez cały dzień.

Co jest wyjątkowego w Daisy:

  1. Intensywny angielski przy asyście Nauczyciela Języka Angielskiego przez cały dzień.
  2. Najwyższe standardy opieki, tylko 4-5 dzieci na 1 opiekunkę! – indywidualne podejście do każdego dziecka i domowa atmosfera.
  3. Różnorodne zajęcia przygotowywane według autorskiego programu edukacyjnego Daisy – takie jak ceramika, muzyka i rytmika, zajęcia z logopedą, zajęcia z rehabilitantem, zajęcia z języka angielskiego, zajęcia plastyczne, imprezy okolicznościowe.
  4. Najwyższe standardy higieny oraz bezpieczeństwa.
  5. Trening samodzielności dla dzieci oparty na indywidualnym podejściu do każdego dziecka (trening czystości, nauka samodzielnego jedzenia, przyzwyczajenia higieniczne takie jak mycie rączek i ząbków itp).
  6. Zadowolenie rodziców poparte pozytywnymi opiniami – zobacz opinie rodziców.

W naszej Akademii bierzemy ściśle pod uwagę rozwój psychologiczny, fizyczny oraz rozwój mowy, nadając im znaczenie jako podstawowe elementy biorące udział w wychowaniu dziecka. Personel wychowawczy dobrany został według wymagań do osiągnięcia tego celu. Maluszki w ustalone dni miesiąca uczestniczą w zajęciach dodatkowych, przeprowadzanych przez wyszkolony personel, takich jak: zajęcia z rehabilitantem, zajęcia z logopedą, zajęcia muzyczno-rytmiczne.

Psycholog ma możliwość obserwowania dzieci, ich rozwoju poznawczego, emocjonalnego, społecznego. Psycholog określa także cele rozwojowe dla poszczególnych maluszków, przekazując instrukcje jeżeli jest to niezbędne, pisemne i ustne personelowi opiekuńczemu jak wspomagać maluszki w ich szybkim osiągnięciu. W przypadku problemów z zachowaniem dzieci, informuje rodziców o zaistniałej sytuacji, w razie potrzeby udziela konsultacji rodzinnych i przekazuje instrukcje dla skorygowania tych zachowań kooperuje z rodzinami w celu stymulacji prawidłowego rozwoju ich pociech.

Opiekunowie Żłobkowi organizują zajęcia stymulujące wszystkie aspekty rozwoju dziecka. Możemy tu wymienić zajęcia plastyczne, śpiew, stymulacja mowy. Pomagają także maluszkom w drodze do osiągnięcia samodzielności.

Opiekunki władające językiem angielskim pomagają maluszkom w poznawaniu nowych słówek dobranych do wieku dziecka, w tym języku. Metodyka nauczania opiera się na zabawie, śpiewaniu rymowanek i piosenek w języku angielskim, połączonego z tańcem i ruchem, rozpoznawanie części ciała, poszukiwanie zabawek i przedmiotów w akademii.

Specjalista rehabilitacji obserwuje rozwój biologiczny i fizyczny dzieci. Doradza opiekunom, jak wspierać i stymulować rozwój fizyczny maluszków.

Logopeda przeprowadza zajęcia wspierające rozwój mowy.

W naszym żłobku na każdą opiekunkę do opieki przypada maksimum 5 dzieci.

Badania wskazują, że dzieci dwujęzyczne są bardziej kreatywne i osiągają wyższe wyniki w testach inteligencji. Edukacja dwujęzyczna prowadzona w naszym żłoku przygotowuje więc dzieci i ich mózg na otwartość na nowe języki, dzieci mają potem łatwość w przysfajaniu języków obcych oraz dzięki nauce języka na codzień mają solidne podstawy do łatwiejszego opanowania później języka angielskiego.

do góry strony